godmorgon bloggen idag är det fredag.

Godmorgon fredag idag och Lian börjar närma sig sitt slut. Har varit väldigt klent med bloggande närmaste veckan som varit, detta har berott på att jag inte direkt har något att skriva. Sitter och jobbar med min presentation och väntar in grunden på hemsidan från webbdesign företaget. Så det är det min tid går åt just nu. HAr varit en riktigt bra lia, mycket eget ansvar men det har varit oerhört roligt!
Jag har lärt mig jätte mycket och det är ju just därför jag valde att göra min egen lia. Jag hoppas att vara färdig med min powerpoint presentation på söndag förmiddag så jag kan studera min presentationsteknik så det blir så bra som möjligt. HAr tänkt börja berätta varför jag valde göra min lia själv, hur jag gått tillväga med att leta material och inventarier, när jag byggde min affärside, namn, studiebesök mm mm. kommer bli roligt att berätta för mina klasskamrater.
HA det fint idag! så ska jag fortsätta jobba med min presentation.

Leave a Reply

